2020年12月17日木曜日

Over My Head (Cable Car) - The Fray MVビデオ 歌詞翻訳

 

外国語を勉強しているときは映画を作りましたが、曲や歌詞を翻訳することが多かったです。 

最近はYouTubeでたくさんの曲を聴いたり見たりしています...   


Over My Head (Cable Car) - The Fray   MVビデオ 歌詞翻訳

歌詞 
 MVリンクも下にあります。



Over My Head (Cable Car) - The Fray Lyrics 가사
私の頭の上(ケーブルカー) - 争い歌詞가사

  


  
I never knew 
私は知らなかったのです
  
I never knew that everything was falling through 
私はすべてが落ちていたことを知っていなかった
  
That everyone I knew was waiting on a cue 
私が知っていたみんながキューを待っていました
  
To turn and run when all I needed was the truth 
私が必要としていたすべてが真実だったときに回転して実行する
  


But that´s how it´s got to be 
しかし、それはどうなるか
  
It´s coming down to nothing more than apathy 
それは無関心のもの以外のことは何もないことです
  
I´d rather run the other way than stay and see 
滞在以上の方法でむしろ実行したい
  
The smoke and who´s still standing when it clears and 
煙とそれがクリアしたときにまだ立っているか
  


  
Everyone knows I´m in 
誰もが私がいるのを知っています
  
Over my head 
頭を超えて
  
Over my head 
頭を超えて
  
With eight seconds left in overtime 
残りの時間は8秒で残りました
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  


  
Let´s rearrange 
再配置しましょう
  
I wish you were a stranger I could disengage 
私はあなたが私が解放できる見知らぬ人だったことを願っています
  
Just say that we agree and then never change 
私たちが同意し、それから決して変わらないと言ってください
  
Soften a bit until we all just get along 
私たち全員が仲良くなるまで少し柔らかくします
  
But that´s disregard 
しかし、それは無視されます
  
You find another friend and you discard 
あなたは別の友達とあなたが廃棄します
  
As you lose the argument in a cable car 
ケーブルカーの議論を失うとおりです
  
Hanging above as the canyon comes between and 
キャニオンが来るにつれて上にぶら下がっている
  


  
Everyone knows I´m in 
誰もが私がいるのを知っています
  
Over my head 
頭を超えて
  
Over my head 
頭を超えて
  
With eight seconds left in overtime 
残りの時間は8秒で残りました
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  


  
Everyone knows I´m in 
誰もが私がいるのを知っています
  
Over my head 
頭を超えて
  
Over my head 
頭を超えて
  
With eight seconds left in overtime 
残りの時間は8秒で残りました
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  
She´s on 
彼女は
  


  
And suddenly I become a part of your past 
そして突然私はあなたの過去の一部になりました
  
I´m becoming the part that don´t last 
私は持続しない部分になりつつあります
  
I´m losing you and its effortless 
私はあなたを失っています、そしてその楽に
  
Without a sound we lose sight of the ground 
音がなければ私たちは地面の視力を失います
  
In the throw around 
投げてください
  
Never thought that you wanted to bring it down 
あなたがそれを停止したいと思ったことはありませんでした
  
I won´t let it go down till we torch it ourselves 
私たちが自分自身をトーチするまでダウンさせないでください
  


  
Everyone knows I´m in 
誰もが私がいるのを知っています
  
Over my head 
頭を超えて
  
Over my head 
頭を超えて
  
With eight seconds left in overtime 
残りの時間は8秒で残りました
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  


  
Everyone knows 
皆知っています
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  


  
Everone knows I´m in 
誰もが私がいるのを知っています
  
Over my head 
頭を超えて
  
I´m in over my head 
私は頭の上にいます
  
I´m over my 
私は私の上にいます
  


  
Everyone knows I´m in 
誰もが私がいるのを知っています
  
Over my head 
頭を超えて
  
Over my head 
頭を超えて
  
With eight seconds left in overtime 
残りの時間は8秒で残りました
  
She´s on your mind 
彼女はあなたの心にあります
  
She´s on your mind
彼女はあなたの心にあります
  


  


  
-----------------
-----------------
  
Over My Head (Cable Car)
頭の上(ケーブルカー)
  
The Fray
狂気の
  



 Over My Head (Cable Car) - The Frayこれは 韓国MV リンクです 






 Over My Head (Cable Car) - The FrayこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




Over My Head (Cable Car) - The Fray   MVビデオ 歌詞翻訳


ラベル: , , , , , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム