2020年12月15日火曜日

We Are Family - Sister Sledge の翻訳

 

どの曲が好きですか?  

若い頃は主に新曲を聴き、年をとった時は古い曲を聴いていました... 



We Are Family - Sister Sledge   の翻訳

歌詞 
 MVリンクも下にあります。



We Are Family - Sister Sledge Lyrics 가사
私たちは家族です - 姉妹スレッジ歌詞Ⅱ

  


  
We are family
私たちは家族です
  
I got all my sisters with me
私の姉妹を私と一緒に手に入れました
  
We are family
私たちは家族です
  
Get up everybody and sing
みんなを起こして歌う
  




  
We are family
私たちは家族です
  
I got all my sisters with me
私の姉妹を私と一緒に手に入れました
  
We are family
私たちは家族です
  
Get up everybody and sing
みんなを起こして歌う
  


  
Everyone can see we're together
誰もが一緒にいるのを見ることができます
  
As we walk on by
私達が歩くにつれて
  
And (Fly) and we fly just like birds of a feather
そして(飛ぶ)そして私達は羽の鳥のように飛ぶ
  
I won't tell no lie
私は嘘をつかないでしょう
  
(All) all of the people around us they say
(すべて)私たちの周りの人々のすべてが言う
  
Can they be that close
彼らはその近くになることができます
  
Just let me state for the record
記録のために述べているだけです
  
We're giving love in a family dose
私たちは家族の線量で愛を与えています
  


  
We are family
私たちは家族です
  
I got all my sisters with me
私の姉妹を私と一緒に手に入れました
  
We are family
私たちは家族です
  
Get up everybody and sing (sing it to me)
みんなを起きて歌う(私に歌う)
  


  
We are family
私たちは家族です
  
I got all my sisters with me
私の姉妹を私と一緒に手に入れました
  
We are family
私たちは家族です
  
Get up everybody and sing
みんなを起こして歌う
  


  
Living life is fun and we've just begun
生きている人生は楽しいです、そして私たちはただ始まった
  
To get our share of the world's delights
世界の喜びのシェアを得るために
  
(High) high hopes we have for the future
(高)私たちは将来のために持っている高い希望
  
And our goal's in sight
そして私たちの目標は目の視力です
  
(We) no we don't get depressed
(私たち)いいえ私たちは落ち込んではいけません
  
Here's what we call our golden rule
これが私たちの黄金の律論を呼ぶものです
  
Have faith in you and the things you do
あなたとあなたがすることを信頼してください
  
You won't go wrong, oh-no
あなたは間違って行きません、OH-NO
  
This is our family Jewel
これは私たちの家族の宝石です
  




  
We are family
私たちは家族です
  
I got all my sisters with me
私の姉妹を私と一緒に手に入れました
  
We are family
私たちは家族です
  
Get up everybody and sing
みんなを起こして歌う
  


  
-----------------
-----------------
  
We Are Family
私たちは家族です
  
Sister Sledge
シスターそり
  



 We Are Family - Sister Sledgeこれは 韓国MV リンクです 






 We Are Family - Sister SledgeこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




We Are Family - Sister Sledge   の翻訳


ラベル: , , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム