2020年12月18日金曜日

Saving All My Love For You - Whitney Houston 歌詞翻訳 ビデオ

 

すべての曲がとても良いです。その後、曲の選択は変更されるだけです 


最近はYouTubeでたくさんの曲を聴いたり見たりしています...   


Saving All My Love For You - Whitney Houston   歌詞翻訳 ビデオ

歌詞 
 MVリンクも下にあります。



Saving All My Love For You - Whitney Houston Lyrics 가사
あなたのための私の愛をすべて節約する -  Whitney Houston Lyrics♥

  


  
A few stolen moments is all that we share 
盗まれた瞬間は、私たちが共有することすべてです
  
You've got your family, and they need you there 
あなたはあなたの家族を持っています、そして彼らはあなたを必要としています
  
Though I've tried to resist, being last on your list 
私はあなたのリストの最後に抵抗しようとしましたが
  
But no other man's gonna do
しかし、他の男性はやるのはいません
  
So I'm saving all my love for you
だから私はあなたのためのすべての私の愛を救います
  


  
It's not very easy, living all alone 
一人で生きているのはあまり簡単ではありません
  
My friends try and tell me, find a man of my own 
私の友達は私に言って、私自身の男を見つけてください
  
But each time I try, I just break down and cry 
しかし、私が試すたびに、私はちょうど壊れて泣く
  
Cause I'd rather be home feeling blue 
私はむしろ青い気持ちを感じたいのです
  
So I'm saving all my love for you 
だから私はあなたのためのすべての私の愛を救います
  


  
You used to tell me we'd run away together 
あなたは私たちが一緒に逃げると私に言っていたのです
  
Love gives you the right to be free 
愛はあなたに無料である権利を与えます
  
You said be patient, just wait a little longer 
あなたは忍耐強く言った、もう少し待ってください
  
But that's just an old fantasy 
しかし、それはただ古いファンタジーです
  
I've got to get ready, just a few minutes more 
私はほんの数分後に準備をする必要があります
  
Gonna get that old feeling when you walk through that door 
あなたがそのドアを歩くとき、その古い気持ちを得るつもりです
  
For tonight is the night, for feeling alright 
今夜のために大丈夫な気持ちのために夜は夜です
  
We'll be making love the whole night through 
私たちは一晩中恋をします
  
So I'm saving all my love 
だから私は私のすべての愛を節約しています
  
Yes I'm saving all my love 
はい、私はすべての私の愛を節約しています
  
Yes I'm saving all my love for you 
はい、私はあなたのための私の愛をすべて救います
  


  
No other woman, is gonna love you more 
他の女性はいません、あなたをもっと愛してるつもりです
  
Cause tonight is the night, that I'm feeling alright
今夜の原因は夜、私は大丈夫だと感じている
  
We'll be making love the whole night through 
私たちは一晩中恋をします
  
So I'm saving all my love 
だから私は私のすべての愛を節約しています
  
Yeah I'm saving all my love 
うん私は私の愛をすべて救っています
  
Yes I'm saving all my love for you 
はい、私はあなたのための私の愛をすべて救います
  
For you, for you
あなたのために、あなたのために
  


  
-----------------
-----------------
  
Saving All My Love For You
私のすべてのあなたの愛を節約する
  
Whitney Houston
ホイットニーヒューストン
  



 Saving All My Love For You - Whitney Houstonこれは 韓国MV リンクです 






 Saving All My Love For You - Whitney HoustonこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




Saving All My Love For You - Whitney Houston   歌詞翻訳 ビデオ


ラベル: , , , , , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム