2020年12月5日土曜日

Kiss From A Rose - Seal

 

すべての曲がとても良いです。その後、曲の選択は変更されるだけです 


よろしければ... 



Kiss From A Rose - Seal  

これが曲の歌詞です。 
 以下のMVビデオ



Kiss From A Rose - Seal Lyrics 가사
ローズからキス - シール歌詞가사

  


  
There used to be a greying tower alone on the sea.
海の上の灰色の塔だけであった。
  
You became the light on the dark side of me.
あなたは私の暗い側の光になりました。
  


Love remained a drug that's the high and not the pill.
愛は錠剤ではなく薬ではありませんでした。
  
But did you know,
しかし、あなたは知っていました、
  
That when it snows,
雪が降ったとき、
  
My eyes become large and
私の目は大きくなります
  
The light that you shine can be seen.
あなたが輝く光が見ることができます。
  
Baby,
赤ちゃん、

赤ちゃん
ベビー
幼児
幼子
嬰児
乳飲み子
乳呑み子
  
I compare you to a kiss from a rose on the grey.
私はあなたを灰色のバラからのキスを比較します。
  
Ooh,
o、
  
The more I get of you,
私があなたのことを得るほど、
  
Stranger it feels, yeah.
見知らぬ人、ええ。
  
And now that your rose is in bloom.
そして今あなたのバラは咲くことです。
  
A light hits the gloom on the grave.
光は墓の上の暗闇の中で急上昇します。
  
There is so much a man can tell you,
男があなたに言うことができるので、
  
So much he can say.
そんなに彼は言うことができます。
  
You remain,
残り、
  
My power, my pleasure, my pain, baby
私の力、私の喜び、私の痛み、赤ちゃん
  
To me you're like a growing addiction that I can't deny.
私にとって、あなたは私が否定できない中毒のようなものです。
  
Won't you tell me is that healthy, baby 
あなたは私にそれが健康的な、赤ちゃんのことです
  
But did you know,
しかし、あなたは知っていました、
  
That when it snows,
雪が降ったとき、
  
My eyes become large and the light that you shine can be seen.
私の目は大きくなり、あなたが輝く光が見ることができます。
  
Baby,
赤ちゃん、

赤ちゃん
ベビー
幼児
幼子
嬰児
乳飲み子
乳呑み子
  
I compare you to a kiss from a rose on the grey.
私はあなたを灰色のバラからのキスを比較します。
  
Ooh, the more I get of you
ooh、私はあなたのことを得るほど
  
Stranger it feels, yeah
見知らぬ人、ええ
  
Now that your rose is in bloom.
あなたのバラが咲いているようになった。
  
A light hits the gloom on the grave,
光は墓の上の暗闇の中で急上昇します。
  
I've been kissed by a rose on the grave,
私は墓の上のバラにキスされました、
  
I've been kissed by a rose
私はローズによってキスされました
  
I've been kissed by a rose on the grave,...And if I should fall along the way
私は墓の上のバラによってキスされています...そして私が途中で落ちるべきなら
  


I've been kissed by a rose...been kissed by a rose on the grave.
私はバラでキスされています...墓の上のバラによってキスされました。
  
There is so much a man can tell you,
男があなたに言うことができるので、
  
So much he can say.
そんなに彼は言うことができます。
  
You remain
あなたは残りました
  
My power, my pleasure, my pain.
私の力、私の喜び、私の痛み。
  
To me you're like a growing addiction that I can't deny, yeah
私にとって、あなたは私が否定できない中毒のようなものです、ええ
  
Won't you tell me is that healthy, baby.
あなたは私にそれがその健康的な赤ちゃんです。
  
But did you know,
しかし、あなたは知っていました、
  
That when it snows,
雪が降ったとき、
  
My eyes become large and the light that you shine can be seen.
私の目は大きくなり、あなたが輝く光が見ることができます。
  
Baby,
赤ちゃん、

赤ちゃん
ベビー
幼児
幼子
嬰児
乳飲み子
乳呑み子
  
I compare you to a kiss from a rose on the grey.
私はあなたを灰色のバラからのキスを比較します。
  
Ooh, the more I get of you
ooh、私はあなたのことを得るほど
  
Stranger it feels, yeah
見知らぬ人、ええ
  
Now that your rose is in bloom,
あなたのバラが咲いているので、
  
A light hits the gloom on the grave.
光は墓の上の暗闇の中で急上昇します。
  
Yes I compare you to a kiss from a rose on the grey
はい、私はあなたを灰色のバラからのキスと比較します
  
Ooh, the more I get of you
ooh、私はあなたのことを得るほど
  
Stranger it feels, yeah
見知らぬ人、ええ
  
And now that your rose is in bloom
そして今あなたのバラは咲くのです
  
A light hits the gloom on the grave
光は墓の上の暗闇にぶつかった
  
Now that your rose is in bloom,
あなたのバラが咲いているので、
  
A light hits the gloom on the grave.
光は墓の上の暗闇の中で急上昇します。
  


  
-----------------
-----------------
  
Kiss From A Rose
ローズからキスをする
  
Seal
密閉する

シール
印鑑
捺印
印章
判子
印判
海豹
印形
極印
鉛睡
  



 Kiss From A Rose - Sealこれは 韓国MV リンクです 






 Kiss From A Rose - SealこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




Kiss From A Rose - Seal  


ラベル: , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム