2020年11月23日月曜日

Hot In Herre - Nelly MVリンク 翻訳

 

こんにちは...歌詞をたくさん作りました 

若い頃は主に新曲を聴き、年をとった時は古い曲を聴いていました... 



Hot In Herre - Nelly   MVリンク 翻訳

聞いてください以下のリンクからMVまたはビデオを見つけることができます。



Hot In Herre - Nelly Lyrics 가사
Hot In Herre  -  Nelly Lyrics歌詞

  


  
Hot in...
暑い...
  
So hot in herre...
それほど熱い...
  
So hot in...
とても暑い...
  


  
[Nelly]
[ネリー]
  
I was like, good gracious ass bodacious
私は好きでした、良い柔軟なお尻
  
Flirtatcious, tryin to show faces
浮気、顔を見せるためのトライイン
  
Lookin for the right time to shoot my steam (you know)
私の蒸気を撃つための適切な時間を探してください(あなたが知っている)
  
Lookin for the right time to flash them G's
彼らをフラッシュするための適切な時間を探してください
  
Then um I'm leavin, please believin
それから私はLeavin、信じてください
  
Me and the rest of my heathens
私と私の異教徒の残りの部分
  
Check it, got it locked at the top of the four seasons
それをチェックして、四季の上部にロックされた
  
Penthouse, roof top, birds I feedin
ペントハウス、屋根の上、餌の鳥
  
No deceivin, nothin up my sleeve, no teasin
デコイビン、私のスリーブを上げて、ティサインなし
  
I need you to get up up on the dance floor
私はダンスフロアに起きる必要があります
  
Give that man what he askin for
彼が何を聞くのかをその人に与えなさい
  
Cuz I feel like bustin loose and I feel like touchin you
Cuz私はバスティンのように感じていて、私はあなたをタッチインするように感じます
  


And cant nobody stop the juice so baby tell me whats the use
赤ちゃんは私に使うのを教えてくれるようにジュースを止められないようにしない
  


  
[Hook x2]
[フックX2]
  
(I said)
(私は言った)
  
Its gettin hot in here (so hot)
そのゲットはここで熱い(とても暑い)
  
So take off all your clothes
だからあなたの服をすべて脱ぐ
  


  
I am gettin so hot, I wanna take my clothes off
私はとても暑くなっています、私は私の服を脱いだろう
  


  
[Nelly]
[ネリー]
  


Why you at the bar if you aint poppin the bottles
あなたがボトルをポピンしているならば、なぜあなたはバーの中に
  
What good is all the fame if you aint fuckin the models
あなたがモデルを偽装した場合はすべての名声です
  
I see you drivin, sportscar, aint hittin the throttle
私はあなたがDrivin、Sportscar、Aint Hittin The Sprottleを見ます
  
And I be down, and do a hundred, top down and goggles
そして私は降りて、百、上下とゴーグルをする
  
Get off the freeway, exit 106 and parked it
高速道路を降りて、106出口を出て駐車しました
  
Ash tray, flip gate, time to spark it
アッシュトレイ、フリップゲート、火傷を発する時間
  
Gucci collar for dollar, got out and walked it
ドルのためのGucci襟、出かけて歩いた
  
I spit game cuz baby I cant talk it
私はそれを話すことができないゲームCuzの赤ちゃんを吐き出す
  
Warm, sweatin its hot up in this joint
暖かく、このジョイントのホットアップ
  
VOKAL tanktop, on at this point
この時点でボカルタンクトップ、オン
  
Your with a winner so baby you cant loose
あなたが失うことはできません
  
I got secrets cant leave Cancun
私は秘密がカンクンを離れることができませんでした
  
So take it off like your home alone
それで、一人であなたの家のようにそれを外します
  
You know dance in front your mirror while your on the phone
電話であなたの鏡の前でダンスを知っています
  
Checkin your reflection and tellin your best friend,
あなたの反射をチェックし、あなたの親友に話す、
  
like "girl I think my butt gettin big"
「私のお尻が大きいと思う女の子」のように
  


  
[Hook x2]
[フックX2]
  


  


(Nelly hang all out)
(Nellyハングアウト)
  


Mix a little bit a ah, ah
少しAh、ああを混ぜる
  
With a little bit a ah, ah
ちょっとしたああ、ああ
  
(Nelly just fall out)
(Nellyはただ落ちるだけ)
  
Give a little bit a ah, ah
ああ少しああを与えます
  
With a little bit a ah, ah
ちょっとしたああ、ああ
  
(Nelly hang all out)
(Nellyハングアウト)
  
With a little bit a ah, ah
ちょっとしたああ、ああ
  
And a sprinkle a that ah, ah
そしてああ、ああを振りかける
  
(Nelly just fall out)
(Nellyはただ落ちるだけ)
  
I like it when ya ah, ah
ああ、ああ、ああが好きです
  
Girl, Baby make it ah, ah
女の子、赤ちゃんはそれをああ、ああを作ります
  


  
[Nelly]
[ネリー]
  
Stop placin, time wastin
Placin、Time Wastinを停止します
  
I gotta a friend with a fo' in the basement (What )
地下室でFO 'を使って友達を得た(何)
  
I'm just kiddin like Jason (Oh)
私はジェイソンのようなキディンです(ああ)
  
Unless you gon' do it
あなたがそれをしない限り
  
Extra, extra eh, spread the news
余分な、余分なEH、ニュースを広げてください
  
Nelly took a trip from the Lunner to Neptune
NELLYはルーナーから海王星への旅行を受けました
  


Came back with somethin thicker than fittin in sasoons
サッションでフィットするより厚いもので帰ってきた
  
Say she like to think about cuttin in restrooms
彼女はトイレを切ることについて考えるのが好きです
  


  
[Hook x4]
[フックX4]
  


  
(Nelly hang all out)
(Nellyハングアウト)
  
Mix a little bit of ah, ah
ああ、少しAHを混ぜる
  
With a little bit of ah, ah
ああ、ああの少しで
  
(Nelly just fall out)
(Nellyはただ落ちるだけ)
  
Give a little bit of ah, ah
ああ、ああ少し
  
With a little bit of ah, ah
ああ、ああの少しで
  
(Nelly hang all out)
(Nellyハングアウト)
  
With a little bit of ah, ah
ああ、ああの少しで
  
And a sprinkle of that ah, ah
そしてああ、ああの散水
  
(Nelly just fall out)
(Nellyはただ落ちるだけ)
  
I like it when ya ah, ah
ああ、ああ、ああが好きです
  
Girl, Baby make it ah, ah
女の子、赤ちゃんはそれをああ、ああを作ります
  


  
-----------------
-----------------
  
Hot In Herre
Herreで暑い
  
Nelly
ネリー
  



 Hot In Herre - Nellyこれは 韓国MV リンクです 






 Hot In Herre - NellyこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




Hot In Herre - Nelly   MVリンク 翻訳


ラベル: , , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム