2020年11月21日土曜日

Dynamite - 방탄소년단 MVビデオ 歌詞翻訳

 

音楽は...精神的で癒しであり、時には歌うことは薬よりも優れています。 

若い頃は主に新曲を聴き、年をとった時は古い曲を聴いていました... 



Dynamite - 방탄소년단   MVビデオ 歌詞翻訳

あなたがそれを好きなら、私はそれが役立つことを願っています。
下部にYouTubeリンクも添付します



Dynamite - 방탄소년단 Lyrics 가사
Dynamite  - 防弾少年団Lyrics歌詞

  


  
Cos ah ah
プッシーええと
  
I’m in the stars tonight
私は今夜​​星にいます
  
So watch me bring the fire
だから私が火をもたらすのを見てください
  
and set the night alight
そして夜を設定します
  
Shoes on get up in the morn
朝に起きる靴
  
Cup of milk let’s rock and roll
牛乳のカップをロックとロールしましょう
  


King Kong kick the drum
King Kongはドラムを蹴ります
  
rolling on like a rolling stone
ローリングストーンのように転がります
  
Sing song when I’m walking home
私が家を歩いているときに歌を歌う
  
Jump up to the top LeBron
トップレブロンに飛び上がる
  
Ding dong call me on my phone
Ding Dongを私の携帯電話に電話してください
  
Ice tea and a game of ping pong
アイスティーとピンポンのゲーム
  
This is getting heavy
これは重くなっています
  
Can you hear the bass boom
あなたはベースブームを聞くことができますか
  
I’m ready
準備できました
  
Life is sweet as honey
人生は蜂蜜として甘いです
  
Yeah this beat cha ching
ええ、このビートチャンチ
  
like money
お金のように
  
Disco overload I’m into
私が中にいるディスコ過負荷
  
that I’m good to go
私は行きたいのです
  
I'm diamond you know I glow up
私は私が輝くことを知っているダイヤモンドです
  
Hey so let’s go
こんにちは
  
Cos ah ah
プッシーええと
  
I’m in the stars tonight
私は今夜​​星にいます
  
So watch me bring the fire
だから私が火をもたらすのを見てください
  
and set the night alight
そして夜を設定します
  
Shining through the city
街を照らす
  
with a little funk and soul
ちょっとしたファンクとソウルで
  
So I’mma light it up
だから私はそれを照らしている
  


like dynamite woah
ダイナマイトWOAHのように
  
Bring a friend join the crowd
友人を友達に参加させる
  
Whoever wanna come along
一緒に来たい人は誰でも
  
Word up talk the talk
言葉を話す
  
just move like we off the wall
私たちが壁から外れるだけです
  
Day or night the sky’s alight
日や夜は空の襲いました
  
So we dance to the break of dawn
だから私たちは夜明けの休憩に踊ります
  
Ladies and gentlemen
皆様
  
I got the medicine
薬を手に入れました
  
so you should keep ya
だからあなたはyaを維持するべきです
  
eyes on the ball huh
ボールハフの目
  
This is getting heavy
これは重くなっています
  
Can you hear the bass boom
あなたはベースブームを聞くことができますか
  
I’m ready
準備できました
  
Life is sweet as honey
人生は蜂蜜として甘いです
  
Yeah this beat cha ching
ええ、このビートチャンチ
  
like money
お金のように
  
Disco overload
ディスコ過負荷
  
I’m into that I’m good to go
私は行きます
  
I'm diamond you know I glow up
私は私が輝くことを知っているダイヤモンドです
  
Let’s go
行こう
  
Cos ah ah
プッシーええと
  
I’m in the stars tonight
私は今夜​​星にいます
  
So watch me bring the fire
だから私が火をもたらすのを見てください
  
and set the night alight
そして夜を設定します
  
Shining through the city
街を照らす
  
with a little funk and soul
ちょっとしたファンクとソウルで
  
So I’mma light it up
だから私はそれを照らしている
  
like dynamite woah
ダイナマイトWOAHのように
  


Dynnnnnanana life is dynamite
Dynnnnnanana Lifeはダイナマイトです
  
Dynnnnnanana life is dynamite
Dynnnnnanana Lifeはダイナマイトです
  
Shining through the city
街を照らす
  
with a little funk and soul
ちょっとしたファンクとソウルで
  
So I’mma light it up
だから私はそれを照らしている
  
like dynamite woah
ダイナマイトWOAHのように
  
Dynnnnnanana eh
dynnnnnnnie eh.
  
Dynnnnnanana eh
dynnnnnnnie eh.
  
Dynnnnnanana eh
dynnnnnnnie eh.
  
Light it up like dynamite
ダイナマイトのようにそれを照らす
  
Dynnnnnanana eh
dynnnnnnnie eh.
  
Dynnnnnanana eh
dynnnnnnnie eh.
  
Dynnnnnanana eh
dynnnnnnnie eh.
  
Light it up like dynamite
ダイナマイトのようにそれを照らす
  
Cos ah ah
プッシーええと
  
I’m in the stars tonight
私は今夜​​星にいます
  
So watch me bring the fire
だから私が火をもたらすのを見てください
  
and set the night alight
そして夜を設定します
  
Shining through the city
街を照らす
  
with a little funk and soul
ちょっとしたファンクとソウルで
  
So I’mma light it up
だから私はそれを照らしている
  
like dynamite
ダイナマイトのように
  
Cos ah ah
プッシーええと
  
I’m in the stars tonight
私は今夜​​星にいます
  
So watch me bring the fire
だから私が火をもたらすのを見てください
  
and set the night alight
そして夜を設定します
  
Shining through the city
街を照らす
  
with a little funk and soul
ちょっとしたファンクとソウルで
  
So I’mma light it up
だから私はそれを照らしている
  


like dynamite woah
ダイナマイトWOAHのように
  
Dynnnnnanana life is dynamite
Dynnnnnanana Lifeはダイナマイトです
  
Dynnnnnanana life is dynamite
Dynnnnnanana Lifeはダイナマイトです
  
Shining through the city
街を照らす
  
with a little funk and soul
ちょっとしたファンクとソウルで
  
So I’mma light it up
だから私はそれを照らしている
  
like dynamite woah
ダイナマイトWOAHのように
  


  


  
-----------------
-----------------
  
Dynamite
ダイナマイト
  
방탄소년단
防弾少年団
  



 Dynamite - 방탄소년단これは 韓国MV リンクです 






 Dynamite - 방탄소년단これはYouTubeビデオMVリンクです。 




Dynamite - 방탄소년단   MVビデオ 歌詞翻訳


ラベル: , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム