2020年11月23日月曜日

Air Force Ones - Nelly

 

人によって好きな曲は異なります。犬のにおい。  

20代の時もまだ新しい曲を探していました...



Air Force Ones - Nelly  

聞いてください以下のリンクからMVまたはビデオを見つけることができます。



Air Force Ones - Nelly Lyrics 가사
空軍のもの - ネリー歌詞가사

  


  
[Intro]
[イントロ]

概論
  
Big boy.. Big boy.. Big boy
大きな男の子..大きな男の子..大きな男の子
  




  
[Chorus]
[コーラス]
  
I said give me two pair
私は私に2人のペアをあげたと言った
  
(cause) I need two pair
(原因)私は2つのペアが必要です
  


So I can get to stompin in my air force ones
だから私は私の空軍のものでスチップすることができます
  
(Big boys) stompin in my air force ones
(大きな男の子)私の空軍のものでスチンピン
  


  
[Nelly]
[ネリー]
  
I like the all white high top strap with the gum bottom
私はガムの底を持つすべての白い高いトップストラップが好きです
  
(Big boy) theres somthin bout dem that's dirty why I got em
(大きな男の子)私がemを手に入れた理由が汚れている
  
(Big boy) I leave um strapped and laced and come up out um
(大きな男の子)私は覆われて薄くてええとして出てくる
  
(Big Boy) the last person who touched 'em I benn shot 'em, (big boy)
(大きな男の子)「私に撃った」emを触れた最後の人、(大きな男の子)
  


  


[Kyjuan]
[抗 -
  
Now if you looked, and seen lime green forces and kiwi
あなたが見た場合、そしてライムグリーンフォースとキウイを見た場合
  
(Big boy) you couldn't get this color if you had a personal genie
(大きな男の子)あなたが個人的な魔女を持っていたならあなたはこの色を得ることができませんでした
  
(Big boy) you now I keep it hip-hop
(大きな男の子)あなたは今それをヒップホップに保つ
  
My niggas flip flop
私のNiggasフリップフロップ
  
(Big boy) yea my force ones and tip top
(大きな男の子)ええ私の力のものと先端の上
  


(Me) now form a flip flop, (big boy)
(私)フリップフロップを形成している(大きな男の子)
  


  
[Ali]
[または]
  
I like the limited edition to kaki and army green
私は柿と軍の緑への限定版が好きです
  
(Big boy) patent leather pin stripe you should see how I do the strings
(大きな男の子)パテントレザーピンストライプあなたは私が弦をどのようにしているか見るべきです
  
(Big boy) size twelve with the strap
(大きな男の子)ストラップで12サイズ12
  
Red and white with a cardinal cap
枢機卿の帽子と赤と白
  
(Big boy) all flavors well it just depend
(大きな男の子)すべての風味はそれだけで依存します
  
on when and (don't get me) where I am at (Big boy)
いつ(私にもらえない)
  


  
[Murphy Lee]
[Murphy Lee]
  
Don't get me wrong man
間違った男を手に入れないでください
  
And Murphy lee aint dumb man
マーフィーリーアイントダムマン
  
(Big boy) cuz if the shoe is on the shelf you should have some man
(大きな男の子)cuz靴が棚の上にいるなら、あなたはいくつかの男を持つべきです
  
(Big boy) you can not sit up and tell me that you have none man
(大きな男の子)あなたは腹を立ててあなたが誰もいないことを私に言うことができません
  
(Big boy) you may not have three or four but you got one man (big boy)
(大きな男の子)あなたは3つか4つのものを持っていないかもしれませんが、あなたは一人の男を持っています(大きな男の子)
  


  
[Chorus x2]
[Chorus X2]
  


  
[Murphy Lee]
[Murphy Lee]
  
We up in footlocker I'm looking like I need those
私たちはフットロッカーに立ち上がっています
  
(Big boy) ten in a half and if you got em give me two of those
(大きな男の子)半分の10人、あなたが私にそれらのうちの2人を与えたら
  
(Big boy) I can tell she never seen murphy lee befo
(大きな男の子)私は彼女が前にマーフィーリーを見たことがないと言うことができます
  


(Big boy) cuz shes just standin ther as if I'm shootin free throws
(大きな男の子)Cuz Shesはまるで私が射撃しているかのようにそれを失うかのように
  
(Big boy) I said excuse me miss I only wanna buy shoes
(大きな男の子)すみません私は靴を買いたいだけです
  
(Big boy) she said I love u Murph especially in the white in blue
(大きな男の子)彼女は私が特に白の青い白の中であなたが大好きだと言った
  
(Big boy) I said the white in blue sound nice make it twice
(大きな男の子)私は青い音で白が素敵にしたと言った
  
(Big boy) and I signed an (yo) autograph
(大きな男の子)と私は(よ)サインを登録しました
  
(yo) "thanks for the advice" (big boy)
(よ)「アドバイスをありがとう」(大きな男の子)
  


  
[Ali]
[または]
  
I keep it real dirty, dirty you know how I do
私はそれを本当に汚くしておく、あなたは私がやる方法を知っている
  
(Big boy) purple in gold with the Lakers the broncos the orange in blue
(大きな男の子)レイカーズと金の紫色の金髪青のオレンジ色
  
(Big boy) I like em floppy with ankle socks
(大きな男の子)私は足首の靴下でemフロッピーが好きです
  
lows mids and high tops, (big boy) With the clear sole,
中々向きと高いトップス、クリアソール付き(大男の子)、
  
But this tims and fat laces with it is cold
しかし、このティムと太ったひもは寒いです
  
(Big boy) but when the winter goes (blhhha) and the hot summer flows
(大きな男の子)しかし冬が行くとき(Blhhha)と暑い夏が流れて
  
(Big boy) then its back to the all purpose with em and dots in the toe
(大きな男の子)その後、つま先のEMとドットですべての目的に戻ります
  
(Big boy) then I'm stopping this dough that I'm spending fa sho
(大きな男の子)それでは、私はこの生地を止めています
  
(Big boy) on dem Nike air force "N" "E" behind de "O" (big boy)
(大きな男の子)Dem Nike空軍「N」「e」の後ろの「e」(大きな男の子)
  


  
[Kyjuan]
[抗 -
  
O.. k li, I treat my shoe like my ride
o .. K LI、私は私の乗車のように私の靴を扱います
  
(Big boy) chrome on the fat laces at what wood on the inside
(大きな男の子)脂肪の上の脂肪の上のクロム
  
(Big boy) spray candy on the swoosh
(大きな男の子)スウーシュの上にキャンディーをスプレーします
  
With the electric poofs
電気POOFSを使って
  
(Big boy) since I put a kit on the sole now I got a wider shoe
(大きな男の子)
  
(Big boy) you see that low misk with the purple coop I'm drivin them
(大きな男の子)あなたは私がそれらを駆動する
  
(Big boy), (Kyjuan, where you getting dem colors, are you dyin them)
(大きな男の子)、(あなたがDem Colorsを手に入れると、あなたはそれらを染めていますか)
  
(Big boy) ten is my size in dem
(大きな男の子)10人のサイズ
  
No point in tiein dem
の ぽいんt いん ちえいん でm
  
(Big boy) aint no point in tryin these on
(大きな男の子)これらを試してみるとは
  
You know I'm buyin dem (big boy)
あなたは私がBuyin Dem(Big Boy)です
  


  
[Nelly]
[ネリー]
  
Now don't nothing get the hype on first site like, white on whites
白人のような最初のサイトで誇大宣伝を手に入れるものは何もない
  
(Big boy) dem three quarters them lows they all tyte
(大きな男の子)Dem 3四半期に彼らはすべての皮を細い
  
(Big boy) the only problem they only good for one night
(大きな男の子)彼らが一晩だけ良いの唯一の問題
  
(Big boy) cuz once you scuff um you fucked up your whole night
(大きな男の子)Cuzあなたがあなたの夜を犯したええと
  


(Big boy) whats my basis The look up sto on his faces
(大きな男の子)彼の顔を見上げています。
  
(Big boy) this kids outrageous hes byein them by the cases
(大きな男の子)この子供たちは症例によってそれらを真剣にしている
  
(Big boy) cuz once I cop um gut um and switch the laces
(大きな男の子)Cuz私は一度私はum gu umを警戒してひもを切り替える
  


(Big boy) they all purpose ya heard me kinda like my Dayton's (big boy)
(大きな男の子)彼ら全員が私のデイトンのように私のちょっと聞いたことを聞いた(大きな男の子)
  


  
[Chorus x2]
[Chorus X2]
  


  
[Kyjuan]
[抗 -
  
I wore spurs at first now theres tape on dem
私は今では最初はDemにテープをテープにしました
  
(Big Boy) damn, when those come out so I write the date on them
(大きな男の子)くそー、それらが出てくるとき私はそれらの日付を書く
  
(Big Boy) these Louies Vuitton ones, you gotta wait on them
(大きな男の子)これらのルイヴィトンのもの、あなたはそれらを待つことができません
  
(Big boy) I had to get em early so I spent more cake on dem (big boy)
(大きな男の子)私は早くemを受けなければならなかったので、私はDemにもっとケーキを費やした(大きな男の子)
  


  
[Murphy Lee]
[Murphy Lee]
  
Look I'm tryin to keep it up like a one minute man
私はそれを1分間の男のように保つために試してみてください
  
(Big boy) while Ali on the Kawasaki two head bands
(大きな男の子)川崎2頭バンドのアリ
  
(Big boy) jewelry and all
(大きな男の子)ジュエリーとすべて
  
(Wow) fish bowl in the mall
(うわー)モールの魚のボウル
  
(Big Boy), (I got some fifteens) security buyin shoes and all (big boy)
(大きな男の子)、(私はいくつかのFiftensを手に入れました)セキュリティバイインシューズとすべて(大きな男の子)
  


  
[Nelly]
[ネリー]
  
Now some time I get em free some time I gotta pay
今度はいつでも私はいくらかの時間がかからない
  
(Big boy) walk in the mall and they now what I'm bout to say
(大きな男の子)モールを散歩して、彼らは今私が言うために私が試合していること
  
(Big boy) gimme the black and platinum, and leather gray
(大きな男の子)黒とプラチナと革の灰色
  
(Big bo
(大きな波
  



 Air Force Ones - Nellyこれは 韓国MV リンクです 






 Air Force Ones - NellyこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




Air Force Ones - Nelly  

ラベル: , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム