2020年12月24日木曜日

Heartless - kanye west 歌词翻译 번역

 

私の好きな曲の味も変わります。 

若い頃は主に新曲を聴き、年をとった時は古い曲を聴いていました... 



Heartless - kanye west   歌词翻译 번역

これが曲の歌詞です。 
 以下のMVビデオ



Heartless - kanye west Lyrics 가사
Heartless  -  Kanye West Lyrics

  


  
In the night I hear them talk, 
夜に私は彼らが話すのを聞きます、
  
The coldest story ever told, 
最も寒い話、
  
Somewhere far along this road
この道路に沿って離れたどこかにいます
  
He lost his soul, 
彼は彼の魂を失った、
  
To a woman so heartless
女性へとても彼の心のない
  
How could you be so heartless 
どのようにあなたはとても心なしになることができます
  


  
How could you be so
どうやってそうなることができますか
  
Cold as the winter wind when it breeze yo
冬の風は冬の風がそよ風になるのです
  
Just remember that you talking to me yo
あなたが私に話していることを忘れないでください
  
You need to watch the way you talking to me yo
あなたは私に話している方法を見る必要があります
  
I mean after all the things that we been through
私たちが通って行ったことがあるすべてのことを意味します
  
I mean after all the things we got into
私たちが入ったすべてのものの後に意味します
  
And yo I know of some things that you aint told me
そして、私はあなたが私に言ったことをいくつか知っています
  
Ayo I did some things but that's the old me
ああ私はいくつかのことをしましたが、それは古い私です
  
And now you wanna get me back
そして今、あなたは私を元に戻したいです
  
You gon' show me
あなたは私を見せる
  
So you walk round like you don't know me
それで、あなたは私を知らないように丸く歩く
  
You got a new friend
あなたは新しい友達を手に入れました
  
Well I got homeys
まあ私はホームを手に入れました
  
But at the end it's still so lonely
しかし最後にそれはまだとても寂しいです
  


  
In the night I hear them talk, 
夜に私は彼らが話すのを聞きます、
  
The coldest story ever told, 
最も寒い話、
  
Somewhere far along this road
この道路に沿って離れたどこかにいます
  
He lost his soul, 
彼は彼の魂を失った、
  
To a woman so heartless
女性へとても彼の心のない
  
How could you be so heartless oh..
どうやってあなたはとても心のないああになることができます。
  
How could you be so heartless 
どのようにあなたはとても心なしになることができます
  


  
How could you be so Dr. Evil
どうやって悪博士になることができます
  
You're bringing out a side of
あなたはの側を引き出しています
  
Me that I don't know, 
私が知らない私に
  
I decided we wasn't gonna speak so why are up 3 a.m. on the phone, 
私は話すつもりはなかったことを決めました。電話では、電話で
  
Why does she be so mad at me for, homey I don't know she hot and cold, 
彼女が私のためにそんなに怒っているのはなぜ私は彼女が暑くて寒いことを知らない
  
I won't stop and mess my groove up cause I already know how this thing goes, 
私は私のグルーブを止めてめちゃくちゃにしません。
  
You run and tell you're friends that you're leavin' me, 
あなたは走って、あなたが私をLeavin '私の友達になるように言う。
  
They say that they don't see what you see in me, 
彼らはあなたが私の中で見るものを見ていないと言っています、
  
You wait a couple months then you gone' see, 
あなたは数ヶ月待ってから、あなたは終わりました、
  
You'll never find nobody better than me
あなたは私よりも優れていないことを決して見つけることは決してないでしょう
  


  
In the night I hear them talk, 
夜に私は彼らが話すのを聞きます、
  
The coldest story ever told, 
最も寒い話、
  
Somewhere far along this road
この道路に沿って離れたどこかにいます
  
He lost his soul, 
彼は彼の魂を失った、
  
To a woman so heartless
女性へとても彼の心のない
  
How could you be so heartless oh..
どうやってあなたはとても心のないああになることができます。
  
How could you be so heartless 
どのようにあなたはとても心なしになることができます
  


  
Talkin', talkin', talkin', talk
Talkin '、Talkin'、Talkin '、トーク
  
Baby lets just knock it off
赤ちゃんはただそれをノックオーキングすることができます
  
They don't know what we been through
彼らは私たちが何を経験してきたのかわからない
  
They don't know 'bout me and you
彼らは私とあなたと知りません
  
So I got something new to see
だから私は見るために新しいものを手に入れました
  
And you just gon' keep hatin' me
そして、あなたはただ「hatin」を私のようにしてください
  
And we just gon' be enemies
そして私たちはただ敵になるのを得た
  
I know you can't believe
私はあなたが信じることができないことを知っています
  
I could just leave it wrong
私はちょうどそれを間違っていることができました
  
And you can't make it right
そしてあなたはそれを正しくすることはできません
  
I'm gon' take off tonight
私は今夜​​脱離しています
  
Into the night... 
夜の中に...
  




  
In the night, I hear 'em talk, 
夜には、私は聞いて、
  
The coldest story ever told.
最も寒い話は今までに言われました。
  
Somewhere far along this road, he lost his soul.
この道に沿って離れたどこかに、彼は彼の魂を失いました。
  
To a woman so heartless... 
心のない女性へ
  
How could you be so heartless oh... How could you be so heartless.
どうやってあなたはとても心のないああ...どうしてあなたはとても無情になることができますか。
  


  
-----------------
-----------------
  
Heartless
heart heart

因業
非情な
薄情な
冷厳な
凶悪な
  
kanye west
カニエ・ウェスト
  



 Heartless - kanye westこれは 韓国MV リンクです 






 Heartless - kanye westこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




Heartless - kanye west   歌词翻译 번역


ラベル: , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム