2020年12月24日木曜日

If U Seek Amy - Britney Spears :: 歌詞翻訳

 

悲しい歌を聞くたびに、私は悲しくなり、良くなります。   

最近はYouTubeでたくさんの曲を聴いたり見たりしています...   


If U Seek Amy - Britney Spears   :: 歌詞翻訳

以下にYouTubeリンクもあります
 MVビデオ



If U Seek Amy - Britney Spears Lyrics 가사
あればAmyを求める - ブリトニースピアーズ歌詞가사

  


  
Oh baby baby 
ああ赤ちゃんの赤ちゃん
  
Have you seen Amy tonight 
あなたは今夜エイミーを見ましたか
  
Is she in my bathroom 
彼女は私の浴室にあります
  
Is she smokin' up outside 
彼女は外で喫煙しています
  
(oh)
(ああ)
  


  
Oh baby baby 
ああ赤ちゃんの赤ちゃん
  
Did she take a piece of lime 
彼女は石灰を取りましたか
  
All the drink that I'mma buy her, 
私が彼女を買うすべての飲み物、
  
Do you know just what she likes 
あなたは彼女が好きなものだけを知っていますか
  
(so)
(ソ)
  


  
Oh, oh
ああ、ああ
  
Tell me have you seen her
あなたが彼女を見たことを教えてください
  
'Cause I'm so... oh
'私はそうです...ああ
  
I can't get her off of my brain
私は自分の脳から彼女を手に入れることができません
  
I just wanna go 
行きたいのです
  
To the party she gon' go 
パーティーに彼女がゴーンゴ礁にする
  


Can't somebody take me home 
誰かが私を家に連れて行きません
  
Ha ha, hee hee, ha ha, ho
Ha Ha、Hee Hee、Ha Ha、Ho
  


  


  
Love me, hate me 
私を愛し、私を憎む
  
Say what you want about me 
あなたが私について欲しいものを言う
  


But all the boys and all the girls
しかし、すべての男の子とすべての女の子
  
Are begging to if you seek Amy 
あなたがエイミーを求めるならば懇願しています
  


  
Love me, hate me 
私を愛し、私を憎む
  
Can't you see what I see 
私が見るものを見ることができません
  
All the boys and all the girls
すべての男の子とすべての女の子
  
Are begging to if you seek Amy 
あなたがエイミーを求めるならば懇願しています
  




  
(la la la...)
(ラ・ラ...)
  


  


  
Amy told me
Amyは私に言った
  
That she's gonna meet me up 
彼女が私に会うつもりだ
  
I don't know where or when 
私はどこであるか、そしていつ知りません
  
And now they're closing up the club 
そして今、彼らはクラブを閉めています
  
(oh)
(ああ)
  


  
I've seen her once or twice 
私は彼女を1回か二度見た
  
Before she knows my face 
彼女が私の顔を知っている前に
  
But it's hard to see with all the people
しかし、すべての人々と会うのは難しいです
  
Standing in the way 
途中に立っている
  
(so)
(ソ)
  


  
Oh, oh
ああ、ああ
  
Tell me have you seen her
あなたが彼女を見たことを教えてください
  
'Cause I'm so... oh
'私はそうです...ああ
  


I can't get her off of my brain
私は自分の脳から彼女を手に入れることができません
  
I just wanna go 
行きたいのです
  
To the party she gonna go 
パーティーに彼女は行きます
  
Can't somebody take me home 
誰かが私を家に連れて行きません
  
Ha ha, hee hee, ha ha, ho
Ha Ha、Hee Hee、Ha Ha、Ho
  


  


  
Love me, hate me 
私を愛し、私を憎む
  
Say what you want about me 
あなたが私について欲しいものを言う
  
But all the boys and all the girls
しかし、すべての男の子とすべての女の子
  
Are begging to if you seek Amy 
あなたがエイミーを求めるならば懇願しています
  


  
Love me, hate me 
私を愛し、私を憎む
  
But can't you see what I see 
しかし、私が見るものを見ることができません
  
All the boys and all the girls
すべての男の子とすべての女の子
  
Are begging to if you seek Amy 
あなたがエイミーを求めるならば懇願しています
  


  
Oh, say what you want about me
ああ、私についてあなたが欲しいものを言う
  
Oh, but can't you see what I see
ああ、しかしあなたは私が見るものを見ることができません
  
Oh, say what you want about me 'bout me, 'bout me 
ああ、あなたが私について私について欲しいものを言う。
  


  


  


  
So tell me if you see her 
それで、あなたが彼女を見れば教えてください
  
(Let me know what she was wearing and what she was like)
(彼女が着ていたのか教えて、彼女が好きだったもの)
  
'Cause I've been waiting here forever
'私は永遠にここを待っていました
  
(Let me know if she was going out of mind)
(彼女が心から出ているのか教えてください)
  


  


  


Oh baby baby
ああ赤ちゃんの赤ちゃん
  
If you seek Amy tonight (oh)
今夜のエイミーを求めたら(ああ)
  


Oh baby baby
ああ赤ちゃんの赤ちゃん
  
We'll do whatever you like 
私たちはあなたが好きなことは何でもします
  


  
Oh baby baby baby 
ああ赤ちゃんの赤ちゃん
  
Oh baby baby baby 
ああ赤ちゃんの赤ちゃん
  


  
(la la la...)
(ラ・ラ...)
  




  


  


  
Love me, hate me 
私を愛し、私を憎む
  
Say what you want about me 
あなたが私について欲しいものを言う
  


But all the boys and all the girls
しかし、すべての男の子とすべての女の子
  
Are begging to if you seek Amy 
あなたがエイミーを求めるならば懇願しています
  


  
Love me, hate me 
私を愛し、私を憎む
  
But can't you see what I see 
しかし、私が見るものを見ることができません
  
All the boys and all the girls
すべての男の子とすべての女の子
  
Are begging to if you seek Amy 
あなたがエイミーを求めるならば懇願しています
  


  


Love me, hate me 
私を愛し、私を憎む
  
Say what you want about me 
あなたが私について欲しいものを言う
  


  


  
Love me, hate me 
私を愛し、私を憎む
  
But can't you see what I see 
しかし、私が見るものを見ることができません
  
All the boys and all the girls
すべての男の子とすべての女の子
  
Are begging to if you seek Amy 
あなたがエイミーを求めるならば懇願しています
  


  
Oh, say what you want about me
ああ、私についてあなたが欲しいものを言う
  
Oh, but can't you see what I see
ああ、しかしあなたは私が見るものを見ることができません
  
Oh, say what you want about me
ああ、私についてあなたが欲しいものを言う
  


  
All the boys and all the girls
すべての男の子とすべての女の子
  
Are begging to if you seek Amy
あなたがエイミーを求めるならば懇願しています
  


  


-----------------
-----------------
  
If U Seek Amy
ええとエイコンを求めたら
  
Britney Spears
ブリトニースピアーズ
  



 If U Seek Amy - Britney Spearsこれは 韓国MV リンクです 






 If U Seek Amy - Britney SpearsこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




If U Seek Amy - Britney Spears   :: 歌詞翻訳

ラベル: , , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム