2020年12月30日水曜日

My Way - Usher 歌詞 リンク

 

外国語を勉強しているときは映画を作りましたが、曲や歌詞を翻訳することが多かったです。 

音楽はあなたがいつも私にくれる贈り物のようなものです。  


My Way - Usher   歌詞 リンク

これが曲の歌詞です。 
 MVビデオリンクもあります。



My Way - Usher Lyrics 가사
My Way  -  Usher Lyrics歌詞

  


  


  
My Way
私のやり方
  
(JD Talking)
(JD Talking)
  


Yo See,it's rare that you find people like us
よ、あなたが私たちのような人々を見つけることは稀です
  
Cause all ya'll other (look) out there doin' what I'm doin'
すべてのyaが他の屋さん(見て見ています)そこにdoin '私はdoin'
  
Or tryin' to do what i'm doin' but you can't
または私がdoin 'をすることをするために' tryin 'ができません
  
Cause i do it my way
原因私は私の方法をやります
  
What about you
あなたはどうですか
  
Huh,huh Come On
Huh、Huhが降ります
  
(Usher Singing)
(Usher Singing)
  
I Do
私がやります
  
Any & everything you want to

  
Make your girl say ooh ooh
あなたの女の子が大ああを言うようにしなさい
  

Why's he so fly
なぜ彼はとても飛ぶのですか
  
She beeps me,whenever she wanna get freaky
彼女が気にしたいときはいつでも、彼女は私を鳴らしています
  
You can get if you want too
あなたも望むならあなたも得ることができます
  


Say whatever you want be she still gon' give it up
あなたが望んでいるものは何でも彼女になだめて「それをあきらめる」
  
Cause she likes it..
彼女はそれが好きです..
  
(Chorus)
(コーラス)
  
She likes it my way,My way
彼女は私の道を私の方法で好きです
  
You can't satisfy her needs
あなたは彼女のニーズを満足させることはできません
  
She keeps runnin' back to see me do it
彼女は私にそれをするのを見るためにrunninを背中合った
  
My Way, My Way
私の道、私の道
  
What i say goes,and i'm in control
私が言うこと、私はコントロールにいます
  
(JD Rapping)
(JDラッピング)
  
Bad senorita's, two seaters with kicks
悪いSenoritaの、キックのある2人の乗員
  
New kick's all in the mix
新しいキックのすべてのミックス
  
Don't turn no tricks, they turn for me
トリックを無していない、彼らは私を向けます
  
Catchin' bricks don't concern me
キャッチインレンガは私には関係ありません
  
So forget lil' midget, My mind on 7 digits
だからlilの小人、7桁の私の心を忘れて
  
Before i pay heaven's skies a visit, now dig it
私が天国の空を訪問する前に、今それを掘る
  
I'm pullin' all stops
私はすべての停留所です
  
Sayin' you can't front (Usher sings) on me
Sayin 'あなたは私の上に正面(前歌って)
  
(JD finish's rapping)
(JD仕上げのラッピング)
  
So from this day forth you know i'm all about the heat
だから今日からあなたは私がすべての熱についての私がすべて知っていることを知っています
  
and what u do is the major league
そして、あなたは主要リーグです
  
That's why your girlfrien's paging me
だからこそ、あなたのガールフレンドは私のページングを見つけます
  
and she know like he know, you don't see her like i see her
そして彼女は彼が知っているように知っています、あなたは彼女に会うように彼女に会いません
  
So she's out the do'
だから彼女はそのdo 'を出ています
  


(Usher sings as JD Raps)
(UsherはJD Rapsとして歌う)
  
Shot gun in my drop havin' fun with the Don, systen bassun
私のドロップで「ドン、システムバスーンで楽しんでください。
  
Conversation (Usher stops singing JD continues to rap)
会話(USHERがJDの歌を上げるのを停止します)
  
and facin' me sayin' give it to me know baby
そして、私のSayin '私にそれを与えてください赤ちゃんを知っている
  
(Chorus)
(コーラス)
  
My Way, My Way
私の道、私の道
  
You can't satisfy her needs
あなたは彼女のニーズを満足させることはできません
  
she keeps runnin' back to see me do it
彼女は私にそれをするのを見るためにrunninを背中合った
  
My Way, My Way
私の道、私の道
  
What i say goes and i'm in control
私が言うこと、私はコントロール中です
  
(2nd verse)
(新鮮な新鮮)
  
Don't check me
私をチェックしないでください
  
It was your girl who let me
それは私をさせてくれたあなたの女の子でした
  
Take it this far then, ooh wee
それを今遠くに持って行きます
  
She had to have every chance that she could get
彼女はあらゆる機会が得られなければならなかった
  
But you think you a baller
しかし、あなたはあなたがバラエルだと思います
  
and i ain't gon' call her
そして私は彼女に電話をかけてはいません
  
Clip that, you can get mad if you want to
それをクリップして、あなたがしたい場合は怒ることができます
  
Say whatever you want but she still gon' give it up
あなたが欲しいものは何でも言うが、彼女はまだゴーンをあきらめる
  
Cause she likes it..
彼女はそれが好きです..
  
(Chorus)
(コーラス)
  
My Way, My Way
私の道、私の道
  
You can't satisfy her needs
あなたは彼女のニーズを満足させることはできません
  
She keeps runnin' back to see me do it
彼女は私にそれをするのを見るためにrunninを背中合った
  
My Way, My Way
私の道、私の道
  
What i say goes and i'm in control
私が言うこと、私はコントロール中です
  


  
My, Way, My Way (I do any & everything you want to)

  
You can't satisfy her needs
あなたは彼女のニーズを満足させることはできません
  
she keeps runnin' back to see me do it
彼女は私にそれをするのを見るためにrunninを背中合った
  
My Way, My Way (I do any & everything you want to ohh)

  
What i say goes and i'm in control
私が言うこと、私はコントロール中です
  
(Continues until it fades)
(それが消えるまで続く)
  


  


  


  
-----------------
-----------------
  
My Way
私のやり方
  

Usher
us us

案内係

案内する
  



 My Way - Usherこれは 韓国MV リンクです 






 My Way - UsherこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




My Way - Usher   歌詞 リンク


ラベル: , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム