2020年12月31日木曜日

Bent - matchbox twenty 歌詞の翻訳

 

こんにちは...歌詞をたくさん作りました 

古い曲でも新しい曲でも、一緒にいい曲を聴いてみましょう。  



Bent - matchbox twenty   歌詞の翻訳

聞いてください以下のリンクからMVまたはビデオを見つけることができます。



Bent - matchbox twenty Lyrics 가사
ベント - マッチボックス20歌詞가사

  


  


  
Bent
beう
  
by Matchbox Twenty
Matchbox Twenyによって
  


  
If I fall along the way
私が道に沿って落ちたら
  
Pick me up and dust me off
私を迎えに行き、私を粉けてください
  
If I get too tired to make it
私がそれを作るのに疲れすぎるならば
  
Be my breath so I can walk
私は歩くことができるように私の息になろう
  


  
If I need some of your love again
私があなたの愛のいくつかが必要な場合
  
Give me more than I can stand
私が立っている以上に私に与えてください
  
When my smile gets old and faded
私の笑顔が古くて色あせたとき
  
Wait around I'll smile again
もう一度笑顔を待ちます
  


  
Shouldn't be so complicated
そうではないはずです
  
Just hold me and then
私を抱きしめて
  
Just hold me again
もう一度私を抱きしめます
  


  
Can you help me I'm bent
私が曲がっているのを手伝ってくれますか
  


I'm so scared that I'll never
私は私は決して決してないだろうと怖がっています
  
Get put back together
一緒に戻す
  
Keep breaking me in
私を壊し続ける
  
And this is how we will live
そしてこれが私たちが生きる方法です
  
With you and me bent
あなたと私は曲がっています
  


  
If I couldn't sleep could you sleep
眠れなかったら、眠ります
  
Could you paint me better off
あなたは私をより良く描くことができますか
  
Could you sympathize with my needs
あなたは私のニーズに同情することができますか
  
I know you think I need a lot
私はあなたが私がたくさん必要だと思うことを知っています
  



  
I started out clean but I'm jaded
私はきれいに始めましたが、私はぞっとしています
  
Just falling
ちょうど落下
  
Just breaking the skin
肌を壊すだけです
  


  
Can you help me I'm bent
私が曲がっているのを手伝ってくれますか
  
I'm so scared that I'll never
私は私は決して決してないだろうと怖がっています
  
Get put back together
一緒に戻す
  
Keep breaking me in
私を壊し続ける
  
And this is how we will live
そしてこれが私たちが生きる方法です
  
With you and me bent
あなたと私は曲がっています
  


  
Start bending me
私を曲げ始めます
  
It's never enough
それは決して十分ではありません
  
'Til I feel all your pieces
私はあなたのすべての作品を感じています
  
Start bending me
私を曲げ始めます
  
Keep bending me until I'm completely broken in
私が完全に壊れているまで私を曲げ続けてください
  


  
Shouldn't be so complicated
そうではないはずです
  
Just touch me and then
ただ私に触れてから
  
Just touch me again
もう一度私に触れてください
  


  
Can you help me I'm bent
私が曲がっているのを手伝ってくれますか
  
I'm so scared that I'll never
私は私は決して決してないだろうと怖がっています
  
Get put back together
一緒に戻す
  
Keep breaking me in
私を壊し続ける
  
And this is how we will live
そしてこれが私たちが生きる方法です
  
With you and me bent
あなたと私は曲がっています
  


  
Without understanding
理解せずに
  
Hell, I'll go there again
地獄、私は再びそこに行きます
  


  
Can you help me I'm bent
私が曲がっているのを手伝ってくれますか
  
I'm so scared that I'll never
私は私は決して決してないだろうと怖がっています
  
Get put back together
一緒に戻す
  
Yeah, you're breaking me in
ええ、あなたは私を壊しています
  
And this is how we will live
そしてこれが私たちが生きる方法です
  
With you and me bent
あなたと私は曲がっています
  


  


  


  
-----------------
-----------------
  
Bent
beう
  


matchbox twenty
マッチボックス
  



 Bent - matchbox twentyこれは 韓国MV リンクです 






 Bent - matchbox twentyこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




Bent - matchbox twenty   歌詞の翻訳

ラベル: , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム