2020年12月1日火曜日

Die Another Day - Madonna の翻訳

 

すべての曲がとても良いです。その後、曲の選択は変更されるだけです 


主に過去の曲を聴いていると思います... 



Die Another Day - Madonna   の翻訳

これが曲の歌詞です。 
 以下のMVビデオ



Die Another Day - Madonna Lyrics 가사
別の日 - マドンナ歌詞가사

  


  
I'm gonna wake up, yes and no
私は目を覚ますつもりです、はい、ノー
  
I'm gonna kiss some part of
私は何らかの一部にキスにキスしているつもりです
  


I'm gonna keep this secret
私はこの秘密を守るつもりです
  
I'm gonna close my body now
私は今私の体を閉じるつもりです
  


  
I guess, die another day
私は別の日を死ぬと思います
  
I guess, die another day
私は別の日を死ぬと思います
  
I guess, die another day
私は別の日を死ぬと思います
  
I guess, die another day
私は別の日を死ぬと思います
  


  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  
(Another day)
(別の日)

又の日
  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  
(Another day)
(別の日)

又の日
  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  
(Another day)
(別の日)

又の日
  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  


  
Sigmund Freud
Sigmund Freud
  
Analyze this
これを分析します
  
Analyze this
これを分析します
  
Analyze this
これを分析します
  


  
I'm gonna break the cycle
私はサイクルを破るつもりです
  
I'm gonna shake up the system
私はシステムを振るつもりです
  
I'm gonna destroy my ego
私は私の自我を破壊するつもりです
  
I'm gonna close my body now
私は今私の体を閉じるつもりです
  


  
Uh, uh
UH、UH
  


  
I think I'll find another way
私は別の方法を見つけるだろうと思います
  
There's so much more to know
知っておくべきことはたくさんあります
  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  
It's not my time to go
私の時間ではありません
  


  
For every sin, I'll have to pay
すべての罪について、私は払う必要があります
  
I've come to work, I've come to play
私は仕事をするようになりました、私は遊ぶようになりました
  
I think I'll find another way
私は別の方法を見つけるだろうと思います
  
It's not my time to go
私の時間ではありません
  


  


I'm gonna avoid the cliche
私は決して避けているつもりです
  
I'm gonna suspend my senses
私は私の感覚を中断するつもりです
  
I'm gonna delay my pleasure
私は私の喜びを遅らせるつもりです
  
I'm gonna close my body now
私は今私の体を閉じるつもりです
  


  
I guess, die another day
私は別の日を死ぬと思います
  


I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  
I guess, die another day
私は別の日を死ぬと思います
  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  


  
I think I'll find another way
私は別の方法を見つけるだろうと思います
  
There's so much more to know
知っておくべきことはたくさんあります
  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  
It's not my time to go
私の時間ではありません
  


  
Uh, uh
UH、UH
  


  


[Laugh]
[笑い]

笑い
一笑
おかしいこと

笑う
けらけら笑う
  


  
I guess, die another day
私は別の日を死ぬと思います
  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  
I guess, die another day
私は別の日を死ぬと思います
  
I guess I'll die another day
私は別の日を死んだと思います
  


  
Another day [x6]
別の日[x6]
  


  
-----------------
-----------------
  
Die Another Day
もう一日死ぬ
  
Madonna
マドンナ
  



 Die Another Day - Madonnaこれは 韓国MV リンクです 






 Die Another Day - MadonnaこれはYouTubeビデオMVリンクです。 




Die Another Day - Madonna   の翻訳


ラベル: , , , ,

0 件のコメント:

コメントを投稿

登録 コメントの投稿 [Atom]

<< ホーム